Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Jedyny salon, w którym prezentujemy nasze meble, znajduje się w Galerii Polskie Meble w Poznaniu na al. Solidarności 34. Salon czynny jest od poniedziałku do soboty w godzinach 10 – 20.

Aby dokonać zakupu, najlepiej złożyć zamówienie, dodając produkty do koszyka oraz uzupełniając formularz. Istnieje również możliwość zamówienia mebli telefonicznie lub poprzez wiadomość e-mail. Przygotujemy wówczas umowę oraz wyślemy wszelkie niezbędne informacje na skrzynkę mailową.

Za złożone zamówienie nie trzeba płacić od razu. Celem potwierdzenia zakupu prosimy jednak o wpłatę zaliczki w wysokości ok. 25% wartości całego zamówienia na nasze konto bankowe. Pozostałą część należności można opłacić przelewem przed dostawą lub gotówką przy odbiorze.

Nie, nie jest to konieczne. Zakupu można dokonać również bez wcześniejszej rejestracji.

Opcja wniesienia zamówienia zależy od wybranej formy dostawy. Wybierając opcję dostawy kurierskiej, osoba doręczająca nie jest zobligowana do wnoszenia mebli. Zaznaczając transport z wniesieniem, zamówienie dostarcza ekipa dwuosobowa, która wnosi meble do mieszkania i ustawia je we wskazanym miejscu oraz montuje, gdy jest to wymagane.

Nigdy nie dostarczamy mebli “w ciemno”. Zawsze uzgadniamy termin dostawy kilka dni wcześniej poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy.

Oczywiście. Odbiór osobisty możliwy jest w siedzibie naszej firmy w Paczkowie przy ul. Sokolnickiej 58. Punkt czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8-15.30.