Zwroty i reklamacje

Drodzy Klienci,
Nasza infolinia jest czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 10 do 20.

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie! Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 510 084 443.

Zwroty

Po otrzymaniu przesyłki masz 14 dni, aby zdecydować czy produkty spełniają Twoje oczekiwania. Pamiętaj, że możesz skorzystać z opcji zwrotu w salonie stacjonarnym, bądź odesłać je do nas opłaconą z góry przesyłką.

Ważne! Zwracany towar nie może posiadać znamion użytkowania oraz musi być oryginalnie ometkowany. Możliwość odstąpienia od umowy nie dotyczy produktów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Szczegóły znajdziesz w zakładce Regulamin zakupów.

Jak dokonać zwrotu?

  1. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, który można pobrać klikając poniżej na „Wzór formularza odstąpienia od umowy”.
  2. Wyślij oświadczenie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@meblepotocki.pl lub pisemnie na adres: ul. Sokolnicka 58, 62-021 Paczkowo.
  3. Odeślij lub przekaż nam towar niezwłocznie, a nie później niż 14 dni od dnia, w którym nastąpiło odstąpienie od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze produkt. Termin jest zachowany, jeżeli towar dotrze przed upływem terminu 14 dni. Adres do zwrotów znajduje się poniżej.
  4. Jeżeli towar nie nosi znamion użytkowania i posiada oryginalnie przymocowane metki, to zwrot środków za produkt nastąpi w ciagu 14 dni, w samej formie jak dokonywana była płatność.

Reklamacje

Rękojmia

Zamówione produkty możesz reklamować w ciągu 2 lat od daty ich odbioru.

Ważne! Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki aż do momentu rozpatrzenia Twojej reklamacji. Dokument ten potwierdza, że przekazałeś paczkę przewoźnikowi.

Jak dokonać reklamacji?

  1. Wypełnij formularz reklamacyjny, który możesz pobrać klikając poniżej przycisk „wzór formularza odstąpienia od umowy”.
  2. Wyślij oświadczenie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@meblepotocki.pl lub pisemnie na adres: ul. Sokolnicka 58, 62-021 Paczkowo.
  3. Odeślij lub przekaż nam towar niezwłocznie, a nie później niż 14 dni od dnia, w którym nastąpiło odstąpienie od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca. Adres do zwrotów znajduje się poniżej.
  4. Odpowiedź na reklamację otrzymasz niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Gwarancja

Okres ochrony gwarancyjnej zależy od woli gwaranta. Jeżeli nie został określony, przyjmuje się, że wynosi 2 lata – licząc od dnia, w którym wydano towar konsumentowi.Naprawa lub wymiana towaru następuje w terminie wskazanym w oświadczeniu gwarancyjnym. Jeżeli nie określono tego czasu, to nastąpi to niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia dostarczenia towaru przez konsumenta.Dokument gwarancyjny dostarczamy wraz zakupionym produktem!W przypadku chęci złożenia reklamacji z tytułu gwarancji prosimy o kontakt pod nr telefonu: 510 084 443

Adres do zwrotów i reklamacji

Meble Potocki Sp. z o.o.
ul. Sokolnicka 58
62 – 021 Paczkowo

Potrzebujesz pomocy?

Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację lub zwrot. Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce Kontakt.